İlk gebeliğimi yaşıyorum ve bebek odası yapmak gibi bi isteğim nedense yok yani sadece beşiğini alsam sizce kötü mü olur? Eşim yeni bir şehire taşınmak istiyor bu yüzden Suan oturduğumuz daireyede kendimi bağlamak istemiyorum en azından yeni taşındığımız yerde zamanla büyüdükçe birşeyler yaparım diye düşünüyorum siz nasıl yaptınız kızlar..?