Coolmom iremm05 yok kasmıyorum zaten nasıl rahatsam öyle yatıyorum👍🏻🤷🏻♀️ Az kaldı bikaç güne doğurcam inşallh😍
iremm05 Coolmom aynen bende dua edelim birbirimize hayirla saglikla kavusuruz yavrularimiza insallah 🙏 kolay dogumlarimiz olur insallah Rabbim yardimcimiz olsun 😊
Anacsevgidolumelek Coolmom bebek erkek mi? Ne alaka diyebilirsiniz ama 😁 bebek erkekse sag tarafta daha rahat ettirirmis merak ettim valla :)
Nursen21 Coolmom benim dr’um bana sola yatman gerekmiyor dedi nasıl rahat nefes alıyorsan öyle yat Bebeğinde zaten sen rahat nefes alınca oda alıyor dedi Yani kendine dert etme nasıl rahatsan öyle yat
Anacsevgidolumelek Coolmom 🤭🤭 benimki solumda ve sag tarafima yatamiyorum solda rahat ediyorum :) Allah saglikla kucaginiza almayi nasip etsin insallah 🤲😚
Yasemin44 Kalbimiz sol tarafta normalde sola yatmak iyi değil deniyordu bende sola yatınca nefessiz kalıyorum 20.haftayım sağa yatıyorum
AlininAysesii Ben de sağ tarafta rahat ediyorum ama 20. haftadan sonra sırtüstü yatılmadığı müddetçe sıkıntı etmiyor doktorlar ☺️
Hhhzzzlll3545 Coolmom yaa bende sola yatmaya calismaktan kemigime agri giriyor 2 3 yastikla oturur gibi sirt ustu yatiyorum bende cok zor oluyor
Bktkzycnyt Coolmom konuyla alakasi yok ama bebek camasirlarini hangi deterjanla yikadiginizi sorabilir miyim guzel kalici bir koku olsun istiyorum once saglikli olsun tabi
Coolmom Bktkzycnyt ben dalanın sabun tozunu kullandım fena değildi memnunum yani mis gibi oldular birde ütüledim
Pars Coolmom ayni durumdayim 33 haftaligiz.. bi suredir kaburgam sanki kalbime batiyor asla sola yatamiyorum cok canim yaniyor.. doktor bebek buyudugu icin baski yapiyor gogsune dedi.. hic zorlama ne tarafa yatabiliyosan oraya yat dedi.. mecbur saga yatiyoruz saglikliyiz cok sukur🤷♀️
Istahsizanne Coolmom ben de sağ tarafta rahat ediyorum. Doktorum sorun olmadığını söyledi.😌 arada bir sola dönüyorum ama asla uykuya dalamıyorum yine sağa dönüyorum. 🤷🏻♀️
Didem66 Ben de 37 haftalığım sağ tarafıma yatınca uyuyabiliyorum ama bebeğim hep sağ tarafta olduğu için bi tekme atıyor mecbur sola dönüyorum 😄
merdumgiriz9 Gülmeyin ama ben dört haftalıkken gebe olduğumu öğrendiğim andan itibaren Sola yatıyorum sadece😁😁😁 cünkü hep okudum sol en sağlıklısı bebeğe besinler daha iyi gidiyor vs vs bende dedim katlanırım, sürekli yüzüstü ve sağa yatan bi insandım cok zordu benim için ama 2-3 ay sonra tamamen alıştım hamile yastığı da başka tarafa dönmeyi engellemeye yardım ediyor, bazen farketmeden sağa dönsem bile rahatsız olup hemen sola dönüyorum bazen kalçam öyle bi uyusuyoki , uyutmuyo o zamanda oturur gibi ayaklarımı uzatıp uyuyorum öylede bi beş saat deliksiz uyuyorum😁 ona da alıştım yani 😃
ugur_2019 Coolmom bende sağ tarafimda yatiyorum solda uykum kaciyor nefes alamiyorum sanki rahatsız oluyorum ama bir tarafa yatincada tüm kemiklerim sizliyor sabah uyaninca