Bguzeel Ada1111 amine ismi hep gözümde pembe çiçek emojisini canlandırır nedense🌸 öyle naif öyle kibar öyle güzel gelir. Betüllerin de güzel olduguna inanırım ahahah adı betül kim tanıdıysam çok güzeldi😇🥰
Ada1111 busra05_ Aslında kızım doğdu kimlik çıkmadı amine koyduk sonra yanlış telaffuz ediyorlar diye betül olsun dedik ama aklim amininede de kaldi baya lohusa depresyonuna girdim. Lütfen linclemeyin kararsız kaldım secicem birini artık 🤍
12betul Ada1111 neden linç olsun kız . Sms şöyle bir şey var Amine çok güzel anlamında ama telaffuzu nu bende oldu bitti sevmedim
busra05_ Ada1111 yavrum neden linçlenesinn senin içine hangısı siniyorsa onu koymalısın ıkı ısımde çok güzel🙏🏻🌸
Senems Benim kızımın ismi de Amine çok severek ve içimize sinerek bu ismi seçtik bence çok güzel ve anlamlı bir isim 🥰🌸
Ada1111 Ozmeeenn Ben bi betül ismine alisamadim güzel.mi sence degistirmeli miyim ? Demode dediklerinde üzülüyorum kızım ilerde eski diye beğenmez mi diye 😑
Ozmeeenn Ada1111 betül çok guzel bi isim bence. Ama içine sinmeyince kim Ne derse desin boş geliyordur🤦♀️🥺