N-123 benmki başı aşağıda sırtı solda ayakları sağda. Her yerime vuruyor. Elleriyle alta ve sola, bacaklarıyla sağa ve yukarı. Her yerde ama bu bebeğin hareketleriyle alakalı bence. Benmki yan duruyorken de her yere vuruyodu. Makat gelisken de her yere vuruyordu. Yani benm kızım elleri ayakları durmayan bir bebek kafasiyla poposuyla bile sürekli gerilip duruyor. E haliyle her yerde hissediyorum. Siznki daha sakindir. Sadece ayaklarını kullanmak istiyordur, tek yerde hissediyorsunuzdur..gayet normal. 36+1 iz bir de. Her yere vurması o kdr iyi değil emin olun..artık cok can yakıyor cunkj fazla hareketli oldgndan