Tazeanne74 mcansu al bendende o kadar benim kız da 12 sonra mesaiye başlıyor.Parti yapıyor sanki içerde 🤣
dmom26 Kızlar o kadar kıymetli ki geçirdiğiniz zamanlar uykusuzluklarınız şükredin kıymetini bilin. Rabbim ağzınızın tadını bozmasın inşallah 🙏🏼
mcansu Tazeanne74 😅😅 yatmadan tatlı yiyip yattım biraz bile bile lades oldu cimcime de fırsattan istifade etmiş oldu
Ebru_ebru dmom26 ben doktora gittiğimde 5 haftalık hamile olduğumu öğrendim folik asit başlattı doktorum ama gebelik düşünüldüğünde doktor genelde veriyor
Tazeanne74 Ebru_ebru tatlı birşeyler yiyin benimde aynı oluyor.Gelci şimdi kız uyutmuyor hareket ederken💓
Ebru_ebru mcansu ben de yiyip yememe arasında gidip geliyorum şuan kilo alırım diye yemiyorum geç oldu diye aslında saat 00.00 a geliyor ama 😂😂