kkubraozer bende de adet sancısı var birbucuk hagtadir ama ben suan 36+1 im. yani sizjn sanciniz biraz erken baslamis. bende adet sancısı yanında bicak batmasi , vajinaya diken batması, bacak arası kemik ağrısı vs de var ama yani doktora söylediğimde normal diyor. Sizinki erken de olsa eğer doğum başlangıcı olsaydı benm şimdiye dogurmam lazmdi. Kimileri 30 dan basliyo. Acaba sizin erken doğum riskiniz mi var normalde?