Sahra25 Kızlar ağrım var diye acile gittiğimde bebeğe bakıyorlar mı nasıl oluyor iki gündür ağrım ver bide akıntım biraz korkuyorum ya
LeylaAB Sahra25 Acil doktorunun yanlış teşhisi ile kabus gibi bir gece geçirdim belirli bir doktorunuz varsa ona gitmenizde fayda var kanamanız da yoksa
KumpirsMom Sahra25 evet grip olmuştum tansiyonum yüksek çıkmıştı sarı alandan doğumhaneye yollayıp bebeğe baktılar bi sorun var mı diye
Sahra25 Seda_2516 bugün 7 haftaya girdim ama iki gündür belimde ağrı var ara ara gidip geliyor gün içinde gidecektim vazgeçtim ama içim huzursuz biraz
Sahra25 KumpirsMom ya kanamam vs yok ama ağrım olmazdı hiç kötü hissettim bi şiddetleniyor bi duruluyor strese hele hiç gelemiyorum