Eşim bayburtlu geçtiğimiz günlerde uzaktan bir akrabasında sirkeli diye bir yemek yemiştik tavuk kayısı ve pazı sapları vardı çok beğenmiştim ama tarifini almayı unuttum aranızda bu yemeğin nasıl yapıldığını bilen tarif edebilecek biri var mı? Dehşet canım çekti aşeriyorum galiba ☹️