Merhaba 39+4 haftdasında hamileyim vücudumda çok fazla kaşıntı var ayaklarımın altı kollarım vücudum çok fazla kaşınıyor uyutmayacak bir şekilde doktora gittim test yaptılar birşey çıkmadı ilaçta vermiyorlar sizin bir öneriniz varmı acaba yada böyle birşey yaşadınız mı doktorlar normal olduğunu söylüyo bebek gelince geçecekmiş