201120 Merhaba arkadaşlar açlık şekerim 90 çıktı ve kilom 100 çıktı vicudumun çok ödemli olduğunu söyledi doktorum başınıza hiç geldimi ne yapmam gerekir diyetisyene yönlendirildim
mlkkk 201120 benimde açlık şekerim 90 çıkmıştı sınır 92ydi galiba herhangi bi öneride bulunmadı doktor ama size şekerden ziyade kilodan dolayı yönlendirmiş olabilir
201120 Sanırım evet çünkü ilk gittiğimde 93 ile gittim 2ayda 7 kilo imkansız dedi ve benim kilom hiç belli olmuyor ölçülerim ilkiyle aynı ama gögünslerimde çok fazla şişlik var ve kabızlık sıkıntım çok şimdi diyetisyen tarafından ilerlemem gerekiyor