mavim0
Annem ilk gördüğünde dikişlerin inci gibi olmuş bravo doktora demişti. Ben de her hangi bir sorun yaşamadım gayet memnunum. Ameliyat sürecini de çok güzel yönettiler. Ben hep korkmuşumdur sezaryenden. Mecburi sezaryen olacağımı duyunca ağlamaya başladım direk. Ameliyatta da devam ettim hatta 😅 çok güzel sakinleştirdiler beni, çok güzel konuştular, kafamı dağıttılar, iltifatlar ettiler 😂