Merhaba arkadaşlar benim 2 ci gebeliğim ilk doğumda özel hastanede oldum fakat bu gebeliğim de özele gittim ama memnun kalmadım farklı doktora gitmiştim şuan da devlet hastanesi ne gidiyorum ama hiç doğum yapmadım devlet hastanesinde sezeryan doğum yapan arkadaşlar memnun kaldınız mı süreç nasıl işliyor bilgi verirseniz sevinirim