Kızlar iki çocuğum arasında tam 2 yaş olacak ve kızım bana çok bağlı hep benimle büyüdüğü için ben kız kardeşime bırakırım arkadaşımda benimle kalir diyordum hastanede ama kız kardeşim vurdumduymaz biri kızımı ona birakamayacagim sanırım hep aklimda bu sorularla 2 ay oldu resmen beynimi yiyorum geceleri uykum yok bende devlette yapmayı düşünüyordum ama yanıma sadece refakatçi girebiliyormus bu aksamda bir arkadaşım dedi ki ben özelde yaptım kızımda yanımdaydı annemde felan dedi bende acaba özelde mi yapsam diye düşünmeye başladım. Kız kardeşimle tartıştık geçen istersen bana çok laf etme malum dogum yapacaksin yakında dedi bende öyle lanet huylu biriyim ki burnum düşse eğilip almam yardım da istemem kimseden kendim yapacağım illaki herseyi.