Btrrba 15 haftadan önce bazı doktorlar kesin konuşmayı sevmiyor. İlk çocuğumda doktorumun cihazı muazzam ve kendisi de detaylı ultrason dahi yapan bir doktor olmasına rağmen prensip olarak tahmin dahi etmemişti. O yüzden de kesin demekten itina ettiklerini düşünüyorum. Yanılma olayı nadir bir şey. Ben şahit olmadım daha önce. 12 haftalıkken kız olduğunu öğrendim bebeğimin, zaten ben de görüyorum bariz kızdı 2 ay geçti yine kız 😂