Mom_89 Kızlar merhaba bu üç hastaneden memnun kaldığınız doktorlar varmi acaba? Devlette yapacaktım dogumu sırf ilk çocuğum daha iki yaşında bakacak kimsem yok yinede yanımda olabilsin diye devlette yapmıyorum. Devlete almiyorlarmis
Smbemdy Mom_89 3 hastanede de dogum yaptim kesinlikle adatip. Domtor olarak ben yusuf türk e gidiyorum.onceki dogumum kmda oldu simdi 20 haftalik hamileyim.tekrar onda olacak nasipse
lutka01 Mom_89 ben daha önce beyhekimde Gülten hanıma gtmiştim ilgi alakası güzeldi tecrübeli bir doktor. Gelinimiz Adatıp’ta Yusuf beye gidiyor o da çok memnun doktorundan
Sb123 Mom_89 adatıp melek hanıma gidiyorum çok çok memnun kaldım ilk doğumumu da yine adatıpta yapmıştım bunu ds orada yapacağım
Mom_89 Smbemdy ben sırf kızım için özel hastane bakıyorum aslında şöyle devlette yanınıza kimse giremiyormus. Kızıma bakabilecek kimsem yok malesef yıllardır da burda değilim doktorlar içinde sizden tavsiye almak istedim çok teşekkür ederim. Bende kendisine randevu alayım.
Gamzeyasarr Smbemdy merhabalar Yusuf beyin güncel muayene ücreti nedir acaba bir de güncelmdogum fiyatını biliyor musunuz ben adatıp da doğum düşünüyorum ama Öznur hanım 33 bin dedi burda bazı Kişiler 28 bin fiyat almış
Smbemdy Ben doktor olarak degilde hastane ilgi alakasi olarak tercih yapiyorum acikcasi biraz da . 3 hastanede dogum yaptim adatip net tercihim.
Smbemdy Gamzeyasarr hastane doktoru olunca fiyat daha iniyor hastane disi doktor olumca fiyat artiyor. Guncel fiyati bilmiyorum benim ozel saglik sigortam oldugu icin ..