Kalimera Seval00seval ben de dün çektirdim. Ağrı kanama vs olmadı. Çok rahat geçti. Sonuç temizdi. Laboratuvar daki doktor 1 gün ilişki yok 3 gün antibiyotik dedi. Korunmaya gerek yok dedi. Fakat doktorum 1 ay korunma şart dedi. O yüzden bu ayı es geçeceğiz. İnşallah bi dahaki aylara 🙏🏻 yaptıracaklar da hiç korkmasın anestezisiz çok hafif 10 saniyelik acı oldu. Dayanılmayacak değildi
Deletedmom_984 Bende kasımda cekildim ilk ay olmadi bu aydan umutluyum cektigimiz acilara degsin guzel haber alalim insallah🤲🏻🌸 antibiyotik verdiyse kullan canim mutlaka ihmal etme enfeksiyon riskine karsi💕
Seval00seval Deletedmom_984 benim sonuçlarım çok temiz çıktı ilaç antibiyotik ya da ilişki ile ilgili bir şey söylenmedi bana açıkçası akıntı ağrı sızı kanama vs hiç bir şey olmadı
Deletedmom_984 Seval00seval cok şükür canim cok sevindim benimde temiz cikti ama her ihtimale karsi vermisti doktor insallah guzel haberler alirsin🤲🏻
Seval00seval Deletedmom_984 inşaAllah sen de güzel haber alır söylersin canım ilişki ile ilgili bir şey söyledi mi doktorun acaba
Deletedmom_984 Seval00seval cekildigi gun haric korunmaya gerek yok dedi canım bir gun sonra basladim ben calismalara aminnn insallah mutlu haberi alalim rabbim nasip etsin bende cok istiyorum 🥹🩷🤲🏻
BuketErkan Deletedmom_984 benim doktorum bu ayı boş geçicez dedi rahmin iltihap kapmasın diye dedi. Ama kimse korunmamış hsg den sonra bana niye böyle dedi ki
BuketErkan Seval00seval benimde bu ay rahim filmi öbür ay aşılama olacak nasipse. Hsg sonrası korunacak mısınız siz
Seval00seval BuketErkan korunmadım çekilirken hiç bir şey hissetmedim sonuçlarım temiz çıktı doktorum da korun gibi bir şey söylemedi açıkçası ben de denemeye başladım gün aşırı