Zeynepnil
Merhana Hanimlar
34+2 gunluk hamileyim. Bebegin kilosu 2170 gr. Nst ye girdim bugun normal çıktı. Ama gobek cevresi 2 hafta geriden geliyor. Boyle bir durum yasayan var mi ?
Doktorum takibe aldi. 10 gunde bir nst ye gircem artik. Biraz endise ettim.