Zehrftma Bugün akşamdan beri karnım ağrıyor iki kez lavaboya çıktım tam ishal değil ama ona yakın afedersiniz kızlar bilen varsa yardımcı olabilirmi ilk gebeliğim hiçbişi bilmiyorum
deniz_95 Zehrftma bağırsaklarından kaynaklı ağrı olabilir tuvalete çıktığını da söylüyorsun. Sancı daha çok bebek içeri sığmıyor karnının duvarlarını sıkıştırıyor gibi hissedilir
Civciv53 Zehrftma karın ağrısı ishal doğum belirtisi olabiliyor. Bende karın ağrısı oluyordu son haftalarımda tedirgin etmek istemem üşütmediyseniz vs ama
Zehrftma Civciv53 yok üşütmedim çok şükür ama belimde çok ağrıyor nişan su vs yok sadece ağrı var acaba çok ayakta durdum ondan mı
Civciv53 Zehrftma çok ayakta durunca da bel ağrıyor canım zaten son zamanların. Bana doktorum hep dinlenmekle geçmeyen bir ağrın olunca bana ulaş diyordu. Bak ıkınma isteği vs gelirse de dikkat et o zaman hastaneye git
Zehrftma Civciv53 evst doğru yatağa girdiğim gibi uyumuşum yorgunluktan demekki çok ayakta kalmamak gerek bide hurma falan aldım sizce şimdiden yesem sorun olurmu 39-40 ları görmek istemiyorum