Busraasil Kızlar 12 haftalık gebeyim doktor kontrolünde erkek gibi duruyor dedi ama net değil sizde tahminde bulunur musunuz…
Anneyimmmben Busraasil kızı çok istedim ama 2 gebeligimdede oğlan oldu 13 haftalık gebeyim bunada erkek dedi doktor 
Anneyimmmben Anneyimmmben buda ultrason görüntüsü 
Kubra0021 GirlandBoy_Mom edaa yine sen Allah canını almasın🤣🤣 inşallah bı an önce öğrenirsin cinsiyeti yarabbim 😘😘
Kubra0021 GirlandBoy_Mom kız benimkide daha tam belli değil doktor net bişey söylemedi meraktan ölüyorum ama gitmiyorum maksat gittiğimde net belli olsun diyorum hayırlısı olsun yarabbim eli ayağı düzgün olsun da
GirlandBoy_Mom Kubra0021 aynen canım acele etmeyelim bi gün bile çok farkediyor Rabbim hayırlı evlatlar sağ salim versin inşallah 🤲🤲