Nklcilis ilk kızımı tam 38+0 da acil sezeryanla doğurdum. Simdi 29+6 bunda kac haftalikken alırlar bilmiyorm bide benim ilk hamilelikte bebekte gelisum geriliği vardi bunda da belki ona dikkat edip 38. Hafta içerisinde alırlar diye düşünüyorum. P.tesi Dr kontrolum var.