_xnazli Merhaba 2 kasım da regli oldum ovulasyon testinde 16 17 kasım pozitifi gördüm. Bugün bi erken gebelik testi aldım ve 20 dakika kadar sonra sonuca bakmaya gittiğimde belli belirsiz iknci çizgiyi gördüm. Bu durumu yaşayan var mı? Adete 4 gün var…
Mavikizkaracocuk Testi atar mısınız? Bir test daha yap yada kan verin çünkü 5 dk sonrasi yalanci pozitif olabilir