Bende bir fabrikanın lojmanında anaokulu öğretmeniyim. Haftanın 6 günü 14.00/22.00 arasında çalışıyorum. Hamileyken çalışmanın kolay olduğunu söyleyemem ama maddi ve psikolojik olarak insanı dinç tuttuğunu söyleyebilirim. Ben izne 32.haftada değil de son noktaya kadar çıkmayı düşünmüyorum. Çünkü biliyorum ki evde olsam sürekli yatacağım, vücudumu dinleyip yorgun hissedeceğim. Şu an kış döneminde tüm çocuklarım hasta dolayısıyla ben de sık sık grip oluyorum mutlaka ayda bir kez üst solunum yolu enfeksiyonu geçiriyorum onun dışında inanın çalışmak gibisi yok ❤️