Kızlar selam yakın bir arkadaşım 7 aylık bebeğini kalp durmasi ve kordon dolanması sonucu kaybetmişti üzerinden 6 ay geçti doktoru 6 ay daha bekle demiş ama beklemek istemiyor bir kızı var araları çok olacak ben hazır hissediyorum diyor aranızda ölüm doğum sonrası erkenden hamile kalıp sağlıkla dünyaya getiren oldu mu yani risksiz gibi yada ölü doğum sonrası ne kadar süre sonra gebe kalıp sağlıklı doğum yaptınız?