gulsahk0 İsim önerileriniz var mı ya da sizler ne isim koyacaksınız biz bir türlü karar veremedik Erkek
Melosum34 gulsahk0 bir sürü isim var ama bir bebek var işte aklım karışık benimde 😁 Yekta Mirza Hamza Aslan Bunlar hepsi bir seçenek doğuma sayılı günler kaldı isimde karar veremedik daha
gezentianne gulsahk0 İlk çocuğumun adı Barış🕊️ Ata,Tuna,Ekin,Pamir,Taylan,Güney isimlerini de beğeniyorum pek kimsede de yok🥰
Melosum34 gulsahk0 ilk oğlumun adı miran onda bu kadar zorlanmadık ama bu sefer seçenekler çoğalınca hep isim kavgası çıkıyor eşimle 😆
Citirmom tugcebaby1 bu sene herkes cihangir, göktuğ gibi isimler koydu. Yaşıt olup okula gideceklerinden çekiniyorum koymaya
Civcivimmbenim tugcebaby1 aa bende Cihangir düşünüyorum 🥰ama bazıları pek beğenmiyorlar fikrimde değişiyor
Canss35 Melosum34 miran a boran da yakışır 😄 bende 1 ay önce doğum yaptım ilk Bi miran dedik sonra arene döndük 😄
Babyycatt Melosum34 miran’ın karakteri nasıl bende oğluma koyacağım da isim karakteri etkiliyor derler merak ettim
tugcebaby1 Civcivimmbenim biz babasıyla çok beğendik bence çok asil bir isim sıkıldık karan kerem Alparslan Cihangir daha çok hoşumuza gittti ama baaklım daha cinsiyetimiz belli değil☺️
arbukerva Atlas ismini ilk zamanlar çok seviyordum sonra görüyorum ki aşırı kullanım artmış. Ben de hem çok kullanılmasın hem de kulağa hoş gelsin istiyorum. Erkek ismi bulmak gerçekten zormuş 🙈
KumpirsMom gulsahk0 kız için çok isim buldukta erkekte bende şimdilik ‘Berhan’ isminde kaldım ama cinsiyet belli olunca net karar vericem