Ecemom_
Keşke buna cevap verebilsem…
Maddi olarak çok zorlanmayız , ücretsiz izine ayrılacağım. Kızıma bakmak için. Olur da zorlanırsak zaten işe başlarım . Anneanne babaanne burda halleder zaten .
Eşim gebelik testini bile kendisi almıştı , test yaptığım günün sabahı keşke oğlumuzun kardeşi olsa demişti. Gece testi yapıp çift çizgiyi görünce çok heyecanlanmıştım ama işler hayalimdeki gibi ilerlemedi ne yazıkki ..
istemiyorum bir sebebi yok diyor . Cinsiyetle mi alakalı diyorum hayır diyor ki zaten bebeği öğrendiği günden itibaren kabul edemiyor. Yaşlandım aramızda 40 yaş olucak diyor . E oğlunla da aranda 36 yaş var yani ne değişiyor anlamıyorum. Dengesiz hareketleri oluyor , sabahları iş yerinden arayıp kızıma iyi bak yemeklerini düzgün ye diyor . Akşam olunca Kızıma gelen bir kargo paketini açtığımda kıyafete bakıp ağrımayan başımıza iş aldık diyip surat yapıyor.
Yatağını tek başıma kurdum, nevresimini cibinliğini her şeyini hazırladım. Akşam eve geldiğinde odayı gördüğünde surat yapıp konuşmadı yüzüme bile bakmadı. İnsanın hevesi kırılıyor. Üzülmüyorum diyorum kendime ama içim içimi yiyor.
Doğuma iki hafta kaldı , dr gün verecek diye ödüm kopuyor, doğduktan sonra bebeğin uykusuz zamanları, sıkıntılı halleri gözümü korkutmuyor. Orda her anne kadar yorulacağım, her anne gibi dertleneceğim ama kızım saracak yaralarımı eminim ama eşim hala surat yapıp kızım ı oğlumdan ayırırsa çok kötü şeyler yaşarım. Lohusa sendromu demem boşanırım, o kadarını kaldıramam gibi geliyor