6 +5 iken kanamam oldu doktora gittim direk regl gibiydi pıhtı da oluyordu ultrasonla baktı kese duruyordu ama düşük riski var dedi progestan verdi ama ağızdan al suan kanaman var alttan alma dedi günde iki kere içiyorum bu durumu yaşayan anneler var mı acaba merak ediyorum da süreç nasıl ilerledi