Melosum34 Kızlar iki yandan toparlanıp karnımda biriken bir ağrı var sanki adet sancısı gibi üstüne birde afedersiniz ishal başladı dünden beri akıntım çoğaldı perişan oldum randevuma 2 gün var bu ağrıları yaşayan var mı 2 gün sonra 35 hafta oluyoruz
Zehrftma Melosum34 aynı şeyleri yaşıyoruz benim birde belim çok fena randevuma bi hafta var inşallah erken doğum olmaz ya
Evrimnbe Melosum34 merhaba birşey sormak istiyorum bende 33.haftadayım sancı yok ama kasıklarım da oturup kalkarken yürürken aşırı şiddetli ağrı var bir de vajinada iğne batması gibi acı hissediyorum belimde ve kalçamda ağrıyo böyle bi durum yaşadınız mı
Melosum34 Eesraaa34 sanmıyorum o sancıyı da çektim bu çok farklı akıntı yapıyor yoğun olarak bide toparlanıyor taş gibi oluyor karnım
minikbebegim06 Melosum34 tek bir yerde toplanıp taş gibi oluyorsa eğer sancı olabilir rahim kasilmasi olabilir bunun içinde muayene olmanız gerekir nst bakarlar kadın doğum acile gitmenizi öneririm 2 gündür yoğunlaşmış çünkü
Melosum34 minikbebegim06 randevum var 2 gün sonra gidersem acile trip çekiyorum ee zaten 2 güne randevun varmış bekleyemedin mi ultrason zararlı bilmem ne anca akıl veriyorlar bir doktor var tek ona gidiyorum artık ona da randevum var işte onu bekliyorum
minikbebegim06 Melosum34 yani bu şekilde acile gidip sancısı olup doğuma alınanlar oluyor Allah korusun erken doğum vs riski de yaratıyor bu durum randevum isterse yarın olsun ağrı geçmiyor ve dayanamıyorum illaki gidicem oradaki doktor karar veremez buna böyle bir şey söyleniyorsa zaten şikayet edin
Melosum34 Zehrftma benimde belimden yanlara dağılıyor ağrı sonra karnımda toplanıyor taş gibi oluyor bazen alta vuruyor bebek hoş bir sancı oluyor
Melosum34 Evrimnbe iğneden daha çok vuruyor alt kısma bebek sancı yapıyor bel ve kuyruk şokumu agrısı her dakika oluyor kasılmalar çok