Senemhifa Merhaba kızlar 2 gün önce ilk doz tetenoz aşımı oldum ama kolum çok kötü ağırıyor siz de de oldu mu böyle gece uyuyamıyorum çok zorlamıyorum ağrıdan
ceco Senemhifa ya ben bugün sabah vuruldum canım biraz hafif ağrısı var ve hafif şiş ama iş yaptım bugün buz koy bana ebe öyle dedi çok geçmiş olsun umarım benimki ağrısı şiddetli olmaz ileriki gümlerde 🥺🥺😔
Gizemyunusduman Senemhifa ben olalı 1 hafta oldu ilk 3 gün çok ağrıdı ama ondan sonra geçti ağrısı hiçbişey yapmadım kendi geçsin diye bekledim
Senemhifa ceco vurulduğum gün hiçbirşey hissetmedim gece başladı şimdide iki gündür canımı okudu resmen ağrısı inşAllah canım sağol
zge_frdi Senemhifa bende ilk dozda ağrı olmamıştı ama ikinci dozda üç gün ağrı cektim. Ağrı oluyor olmuyor degil aşının özelliği o
AlyaSu Senemhifa canım ben ne yapılırken hissettim nede sonrasında 😊 inşallah seninkide en kısa zamanda düzelir
Senemhifa AlyaSu inşAllah canım bende yapılırken hissetmemiştim geceye kadar ağrım olmamıştı ama sonradan dayanılmaz hale geldi
Mel0s Senemhifa bise sormak istiorm bikac doz varmis acaba kac doz vuruluo bilen varmi ben d haftaya vurulucam korkuom biraz
Ecece Senemhifa ah kıyamam canım çok geçmiş olsun 🙏🏻 Benim 17.haftama denk geliyo sağlık ocağındaki ebe o şekilde ayarladı sen kaçıncı haftada vuruldun