seyma0661 Eselem 28+4deyim benimde çok fazla bel ağrım oluyor 2-3 haftadır başlamıştı. Decavit kullanıyordum ama yeterli gelmiyor sanırım. Magnezyum takviyesi isticem doktora gidince :(
Baby_B Eselem 28.haftadayiz Bel agrim punch yapmistim o zaman oldu Sonra gecti Belki sizinde gecicidir
seyma0661 Eselem ben daha çok yürüyünce başlıyor ağrı az bi yürüsem hemen belim kitleniyor iş yapsam belime vuruyor