Doğuma bir kaç hafta kaldı tekrarlayan genital uçuğum vardı şimdi yine tekrarladı hap ve krem kullanıyorum geçmesine çok az kaldı ama doktorum yine de normal doğum riskli olur bebeğe bulaşabilir dedi normal doğumu çok istiyordum başına gelen var mı acaba