Adamasal2 canım ben 4 defa gebelik kaybı yaşadım doktorlara aklına gelebilecek soruları sormuştum
Bazı gebelikte kanama alanı oluşuyor bebeğe yakın olmadığı sürece sorun olmuyor
Şuan senin kahverengi leken daha dışarıya çıkan kadar içeride var o ilaç söküyor kesecek içindeki tamamen bittikten sonra inşallah