TugceOrak fotoğraf verdi sizde anı kalsın dedi. Kendi doktorum içinde cd ve 3 sayfa rapor verdi. Herşey detaylı yazıyor raporda. Benim ikiz, yorucu olmasına rağmen doktor sabırla tek tek işte bu eli, ayağı, kalbi falan diye anlattı. Oradan çıktığımda aklımda hiç bir soru yoktu, mutlu ayrıldım. İçim çok rahat şuan :)