Kızlar 37+2 haftalık hamileyim bebeğim normalde 30 haftalıkken dönmüştü ama 1 hafta sonra tekrar makat gelişli olmuştu bugün kontrolüm vardı 2 veya 6 ocağa sezeryan günü verecekti doktorum ki bebeğim çok şükür tekrar baş aşağı dönmüş normal doğumu bekleyeceğiz dedi pilates topu ahududu yaprağı çayı ve hemen yürüyüşe başladım bugün ama içimde de hep bi korku var ya tekrar dönerse diye yaşayan var mı öyle bir durum olur mu?