user__ezgi Hic egzersiz yapmadim, yuruyus yapmadim her yere arabayla gidiyorum. ondan da korkuyorum iyice yirtilma olur ya da kesiyi cok acarlar diye. Sonucta 3-4 dikis yapcaklarinin garantisi yok cok dikiste atabilirler.
Doğum olsun diye hiçbirsey yapmadım zaten en son suni ile başlattik 4.5 saatte doğurdum bunun sadece yarım saati şiddetli geçti o da açıklık tam olunca, dikisim yok denecek kadar azdı rahat bir şekilde doğum sonrası üstümü bile giydim yardım etmeye çalıştılar onu bile istemedim. Zaten doğum bitiyor tüm sancı acı da bitiyor. Dikiş işi kalmadı sorun yaşamadım hiç, korkmayın sizin için hangi doğum daha saglikliysa ona bakın