Kardelen_nur benım bi arkadaşım yaptı memnun kalmamış çok bana anlattıklarından da ben memnun kalmadım memnun olaydı bende orda yapmayı düşünüyordum yanına bi kişi refakatçı alıyorlarmış bebek mesela sabah yada öğlen doğduysa ziyaretçi saatıne kadar ne babayı ne başkasını almıyorlarmış ve de arkadaşımın solunum şeyı ile vefat ettı zaten solunum kabloları ile duruyordu