262634nur merhaba benimde ilk zamanlarımda idrar istemediler kana baktılar olması gerekem bu idrar almazlar zaten ve ilk zamanlar kasık ağrısı bende de oluyordu normal dediler birde enfeksiyon olsaydı kanda da çıkardı yine gidip şikayetini söylebilirsin rahat etmek için idrarda yanma var gebeyim diye
Yada bi sonraki randdvuyu bekle o zamana kadar bol su iç iç çamaşırımı hergün değiştir sıcak suyla yıka