umidadem İyi günler kızlar aşırı derecede limon yemek istiyorum o ekşilik hoşuma gidiyor ama tansiyonum düşer diye korkuyorum ve eşime eve limon almamasını rica ediyorum ama kokusu geldimi kendimi kaybediyorum benim gibi limon yiyen varmı????
Nnazli1996 umidadem dun benimde canm istedi yedim ama birsey olmadi tansiyonum düşmedi yarim limon yedim
bulutunannesi33 umidadem bende gnd eıkı tane yoyorum tansıyonun dusmuyosa ye cnm azck tuz at ustune kabuklarıyla ye c vıtamını deposu
Smyyoky İlk haftalarda ben de sırf ekşi şeyler yemek istiyordum, bol limonlu şeyler özellikle. Bir iki hafta sonra olay tam tersine döndü, ekşiden kaçar oldum 🙈🙈 bol limonlu yemediğiniz sürece size zararı olacağını sanmıyorum; ancak yalan olmasın 9-10 haftalardan sonra asitli şeyler midede rahatsızlığa yol açıyormuş, bir şey salgılandığı için. Onu tam hatırlayamadım.