Senasude Bugün kontrole gittik doktor bacak arasını da gördü bende cinsiyeti görürsem söylerim dedi ama göremedim dedi sonra erkek olsaydı belli olurdu diyorum normal mı bacakları da acıktı
Elifff2112 Senasude ben 17+6 da ogrendim cinsiyetini erkekmiş erkek olsaydi anlardi bence doktorunuz ama bilemiyorum hayırlısı olsun hakkınızda inşallah
Elis27 Senasude özele gidiyorsanız kesin söylerdi o haftalarda devlette söylerdi aslında kızda olsa söylerler yani bacak arasında kordon varsa yanılma ihtimalinden dolayı söylememiş olabilir
Senasude Elis27 ya özele gittim oda bilemiyorum dedi. Bugun de devlete gittim oda görmedim dedi Sıktı artık kimse bişrey demiyor
Elis27 Senasude acaba USG cihazının kalitesi mi kötü goremiyorlar yoksa cinsiyeti görmenin kız veya erkek ile alakası yok cnm bacak açık ise ve bacak arasında kordon yoksa kolaylıkla söyleyebilirler
Misf Haftadayım dün gittim cinsiyeti belli değil bakar mısnız dedim baktı kız dedi ama pek emin konuşmadı gibi bi önceki doktor erkek gibi dedi 21. Haftada detaylı ultrasona gidecem orda tam belli olur diye düşünüyorum..
Haticeay Bana 13. Hafta da kıza benziyor dedi ben sormadan söyledi 17. Haftada gittim kız dedi. Bu haftalarda belli olmaması saçma geldi açıkçası doktorun tecrübesizligi olabilir mi ki kendine güvenmiyor demekki.
Senasude Haticeay bilemedim ki yalnızca bir defa özeldeki doktor erkek bence dedi o kadar birdaha hiç bir doktor erkek demedi ve tahmin yapmadı