Sevimaltnn Kızlar acil bakarmısınız bugün kendimi fazla yordum farkındayım ondan olabilir normalde kasık ağrım gün içinde oluyordu sık sık ama bel ağrımda eklendi uzandım ama geçmiyor çok kötü bi haldeyim sizinde oluyormu kötü birşey olurmu korkuyorum 🙁🙁