Bebekmommy Kızlar bugün birden bire asla üşütmememe rağmen sağ boyun lenf bezim batar gibi oldu biraz dokundum büyüdü şişti ağrıyor ve 4+5 gebeyim daha öncelerinde de olup geçiyordu. Bebişe bir etkisi olur mu :(
Srp53 Bebekmommy bebiş etkisi var mı bilmiyorum ama üşütme ile alakası da olmayabiliyor benim en son dişim apse yapmış öyle şişip duruyordu var mı o tarafta ağrıyan ya da çürük dişiniz vs ?
tansugl37 Benim 2 senedir şiş çürük vardı ondandır diye düşünüyorum ama 1 tane de değil bende 5 tane falan boynumda bi sıkıntı da olmuyor. Sivilce bile şişiriyor herşeyden olabilir merak etmeyin