Ben lekelenmemden dolayı cok sık kontrole gittim o yüzden 6 ıncı haftalarda kalp atışını duydum lekelenmemim sebebini hiç bi dr bulamadı kimisi kanama alanı dedi kimisi görmedi 3 gündür şükür kesildi bebek iyi onda bşşey yokdu cok şükür bu zamana kadar sen nasılsın peki