Yıllardır çocuk istiyorduk tam tüp bebeğe karar verdiğimiz anda aşılama ile oldu. Hem de ikiz müjdesi vermişti doktorum şimdi biri gidince olmadığını öğrenince içim içimi yiyor korkudan diğerine bi şey olur mu diye. Ve anlamadığım şu son adet tarihimiz baz alınarak 6 hafta deniyor ama ben aşılamayı henüz 4 hafta önce yapmıştım hâlâ acaba diğeri de gelişir mi diye düşünmekten kendimi alamıyorum