Rbdrmx bişey demedi canım ben normalde devlet takipliyim ama özele gittim geçen hafta enfeksiyonum var tedavi edilmesi gerek rahim ağzında da damarlaşma varmış ordaki doktor ne ilaç falan bişey verdi ne de cinsiyet söyledi 16 dan önce söyleyemezmiş bende başka özel hastaneye gidicem tedavi için