Alya05 Hatice_11 Benmde 3 bakalım. Belirtim nabzın yüksekliği nefes nefese kalmak tabi bunlar belirtiden sayılıyorsa arabaya binincede bulantı bakalım bekliyip görecez
Birbebekannesi01 Hatice_11 çok özür dileyerekten soruyorum sürekli sohbetlerini görüyorum bat açılımı nedir tam olarak🙃
Hizliveofkeli Bende inanılmaz bir bel ağrısı ve normalin üstü bir duygusallık var. Vücudumu azlık tanıyorsam hamileyim.
Hatice_11 Hizliveofkeli İnşallah bu ay güzel haberler alırız benim de bel ağrım kasık ağrım ve yoğun akıntım var bu aydan çok umutluyum 🌸
Hatice_11 imcakir biraz daha bekle bakalım belki geç döllenme de olabilir 🌸 İnşallah bu ay güzel haberler alırsın 🥰
Sizdenbirii1 Hatice_11 akıntınız nasıl acaba 🐣benimki beyaz ve uzunayan tarzda yumurtlama günümde geçti aslında ama anlamadım
Hizliveofkeli Hatice_11 ben geçen ay kimyasal geçirdim aynı şeyleri yaşıyorum şu an 1inde test yapmayı planlıyorum. İnşallah hepimiz güzel haberler alırız 🙏
1202 Hatice_11 hayir yapamadim😃hem dayanamiyorum hem yapmamaya caliwiyorum daha erken 🤦♀️neqativ cikinca insanin morali bozuluyo bakalim ne kadar dayana bilicem
1202 Hatice_11 🥹🥹dayanamayip wimdi yaptim ve cok golge gibi ikinci cizgi belirdi cookk mutluyummm🥹🥹🥹darisi sizlere inwAllah
Hatice_11 Sizdenbirii1 su gibi geliyor ama iç çamaşırında ıslaklık ve beyaz renkte canım yumurtlama gününden sonra hafif hafif kasık ağrılarım oldu ve hala devam ediyor 🌸
Ozlemmm3535 Benim bat 3 Ocak 9 gün önce çatlatma iğnesi oldum regli olacakmışım gibi hafif kramplar batmalar var ama Ben her ay kendimde belirti aradığım için Kendimi ümitlendirmek istemiyorum 🫠💖
Hatice_11 Ozlemmm3535 bende de batmalar oluyor inşallah güzel sonuçlar alırız test ne zaman yapacaksiniz
Ozlemmm3535 Hatice_11 bilmiyorum çok kararsızım acaba bekleyeyim mi regli olacak mıyım diye Yoksa yılbaşı günü bir deneyeyim mi eşime en büyük yeni yıl sürprizi olur 🥹
maviskokiz Hatice_11 Hatice_11 benimde bat 3 net bi şekilde sağ kasığımda batma var inşallah güzel haber alırız🙏🏻
babyylve_ Hatice_11 bende kasık ağrısı var sadece hayırlısı olsun gecen ay kımyasal oldu inşallah hayırlısı olur 🤩😍