Beyza_12 Kizlar 29 +4 haftalık hamileyim bebeğim çok hareketli ama bir haftadır şiddetli öksürük oldum bugünde hareketlerinde azalma hissettim ilk kez fikri olan var mı
babyiscoming_ Beyza_12 o haftada benimde azalmıştı bazen büyüme atağına giriyorlar ve derin uykuya dalıyorlar. Kanama ağrı sızı yoksa endişelenecek bişey yok uyuyup büyüyecek. 30. Haftalardan sonra bomba gibi dönüyorlar hiç merak etme🤩
Flowermom0 29 haftalığım aynı şekilde benimde. Az az hareket ediyor. Geçmişteki postlara baktkm bnde burda. Yaşayan var bu durumları
Beyza_12 Flowermom0 yeri daraldigi için mi acaba 🤔 aslında benim ikinci gebeligim ama ilkinde cinsiyeti kızdı ve kızımin hareketleri zaten çok azdı hiç hissetmedim çoğu zaman o yüzden kiyaslayamadim
Flowermom0 Beyza_12 bnmde ilki erkekti bu kkz. Oğlumdada olmuştı ama onda 22. Haftalarda falandı. Bunda az az hareket ediyor ama edincede cnm acıyor. Banada yeri az gibi geliyor
Flowermom0 Beyza_12 normal ozmn heralde ya. Bnde sabahtan beri vesvese yapıyorum. Bişeymi oldu acaba diye
Beyza_12 Flowermom0 hepimizde olduğuna göre normal diye düşündüm bende korkuyordum acaba çok şiddetli öksürük olduğum için bebek strese falan mı girdi diye
Zuhal_Y Canim bende hareketinin azaldigini hissettim 1 haftadir bugun dr gideyim dedim 3 hafta oldu gitmwdim kordon dolanmiş korkulcak bisi yok dedi ama 10 gun sonra tekrar gidicem bakalım
Melike4195 @Beyza_12 26 haftada bende yaşadım grip olmuştum hareketi azaldı diye doktoruma gittim ilk sorduğu soru grip misin veya enfeksiyonum mu var oldu grip olduğum için hareketlerini hissetmiyormuşum ultrasonla baktığında gayet hareketliydi bence doktoruna bir görün en azından için rahat etmiş olur
Enesvezeynebinannesi 32+3 üz bende dünden beri hareketlerinin azaldığını hissediyorum.normalde okadar hareketli bir bebek ki 1 dakika durmaz.bende dünden bu yana strese girdim neden aceba diye 😔bugünde böyle olursa bi doktora giderim sanırım
Beyza_12 babyiscoming_ bugün maşallahı varcok şükür dün biraz fazla rahatsızdim öksürükten dolayı belki ondan olmuştur içim rahat etti bugün 💙