Tgcslmz Teşekkür ederim cevabınız için, tatlıyla ilgili değil. Çünkü bahsettiğim sürekli olan durum, ne yesem de fark etmiyor. 🤷🏻♀️Bir önceki kontrolümde bebeğimin suyunda azalma vardı, doktorum onla ilgili olabilir dedi. Ama o süreçte neredeyse hiç hareket etmiyordu. Şimdi her gün hissedince normale döndü mü diye düşündüm ama dönmemiş sanırım. 😞