Naz5206 Hanımlar bebeğimin ikinci ismini eşimin adını koymak istiyorum . Adı yiğit ama başına da kuranda geçen anlamı güzel isim istiyorum önerileriniz var mı ????💙💙💙
Delihatunnn Bizde bebege babasinin adini koydularmi babacan diye cagirirlar cocugu konudan bagimsiz soylemek istedim😅
Bnguuu_102 Yiğit hamza Yiğit ali Yiğit muaz Yğit zeyd Yiğit salim Muhammed yiğit Yiğit eymen Yiğit ömer
Naz5206 Bnguuu_102 Muhammed isminin maneviyatı çok ağır olduğu için koymam ama diğerlerini kaydettim teşekkür ederim 😇
Delihatunnn Naz5206 valla bizim koy babacan dolu ben de eskiden babacan i isim saniyodum bizde bu anlamdaymis gec ogrendim baya bende 😅 hata bi akrabamin adi onur nisaniydi ama hep babacan diyolardi bende uc isim koymuslar saniyodum yillaaarca 😅