doktora gittim arkadaşlar kürtaj diye araştırma hastanesine onkoloji doktoru da baktı kadın doğumcular da Mol gebelikten şüphelendiler rahmim çok karışıkmış falan bişeyler dediler pazartesi kürtaj olcak rahmim temizlenecekmiş doktor dedi kürtajda kanaman çok olursa en son ihtimal hayatını tehlikeye sokmamak için rahmin alınabilir dedi rahminden alan kürtaj patolojiye gitçek dedi iyi çıkarsa hayatına devam edebilirsin dediler kötü çıkarsada tedavi olucakaın kemoterapi alabilirsin dedi aşırı kötü hissediyorum kendimi