8.ayımda başladı benim de mide yanmam, sizi çok iyi anlıyorum. Az az ama sık yemek yemeye çalışın. Meyve, çiğ sebze (salata dahil), çok yaplı şeyler, ağır etli yemekler, baharat, kızartma, çok tatlı şeyler ve paketli gıdalar yemeyin. Suyu yudum yudum sık sık için. Çok kötü hissettiğinizde de bi çay kaşığı zeytin yağı için (bulabilirseniz bebekler için satılab düşük asitlikli zeytinyağları var, onlar daha iyi olur). Ben bu şekilde rahatlamıştım. Geçmiyor malesef, ama katlanılabilir hale geliyor en azından. Gece başınız yüksek uyuyun veya hafif sola meyilli uyuyun, mide ağzının yanmasına da iyi gelir bu fizyolojik olarak