isimsiz19 Kızlar ben 17 gün önce kürtaj oldum ve bana bir mesaj gelmiş mesajı alta ekliycem ama benim bir bilgim yok nedir bu acaba keseyi patolojiye mi gönderdiler neden sağlıksız diye hangi bölümden randevu alıcam anlamadım
Ayse2188 isimsiz19 e nabiza düşmüyor dediler bana gidip patolojiden raporu alıp kadın dogumcuya gösterdim ama herkese aynı şeyi yazıyorlar dedi doktor bişey çıkmamıştı 2 ya da daha fazla kauiplarda test yapıyorlarmış pıhtılaşma falan icin
minikbebegim06 isimsiz19 kadın doğuma gidin tekrar randevu alıp patoloji sonucu çıkmıştır diye mesaj geldi sonucunu öğrenecektim diyin e nabizda da vardır sonucunuz